Pelakon Tambahan Jer

Salam di hari Khamis buat semua.

Bangun pagi hari ini rasa bersemangat plak untuk gi kerja. Semalam bertarikh 20/10/2010 (no cantik kan semalam?) boss aku, mintak aku diserapkan sekejap untuk satu projek ni. Dengan penuh berbesar hati aku menerimanya. Walaupun sebagai 'pelakon tambahan' jer. Sebab apa sebab aku dah sangap dengan project yang sedia ada ni. Bukan aku tak suka, just aku nak a new challenge.

Aku ni pelik sket. Kalo tak ada job/project aku jadi liat sungguh nak gi kerja. Kadang-kadang tu aku boleh EL sebab boring. Hehehe. Aku dikehendaki untuk melakukan ke atas system tersebut. Oppss bukan sekadar tester ok, kena btul kan jugak bugs yang bakal muncul. Perlu bergerak dengan pantas, kerana sistem ini akan launch pada minggu hadapan. Aku pun tak mo lambat-lambat, kerana aku akan bercuti-cuti tidak lama lagi. Tidak mahu pergi bercuti dengan rasa bersalah.


Tak mo aku bercuti sambil kena debug program


Yeah...mesti terus bersemangat untuk hidup...chayok, chayok. Kepada anda semua jom kita bekerja dengan jayanya. Tak kira lah anda kerja dalam industri apa, ataupun anda fulltime dedicated housewife. Kepada yang blajar, "Study smart, study hard and play more harder"


picture credit to : www.123rf.com

6 comments:

gadisBunga™ said...

bersemangatlah!

eMMe said...

kerja rajin2 tau...coz...kite akan rasa duit gaji tu berkat je InsyAllah..pesan kat diri sendiri gak, hehehe...

noreed said...

to gadisbunga: tujuan entry ini dibuat mmg utk memberi semangat kepada diri sendiri, bila ada komen dr my dear kwn maya mcm awk, lagi bersemangat. thank u :)

noreed said...

to emme:insyaAllah sama-same kita berpesan. thanks :)

Lina Rahim said...

Noreed, award & tag untukmu..klik sini ya..

noreed said...

yeah..yeah...thank you lina. nnt sy buat special entry ok.

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino