GIVEAWAY - FEEL THE COSMIC

Hallloo...hallo kepada semua di pagi Rabu ni. So far how is your day? Me so hectic busy. Ada byk benda nak citer sebenarnya. Tapi as what I said, this week adalah minggu GiveAways(GA)/ contest/ award/ sessi menjawab tag. Maka hari ini kita joint GA lagi ok. GA sape plak kali ni? Tak lain dah tak bukan GA dari Cikgu Isza.


Apa syarat pertandingan GA hebat ni
Mudah kan?
Tetapi hadiah dia menarik tau. Jeng...jeng..jeng ...Pyra Lightening Milk Cleanser 

Apa tu Pyracosmic?Ok i did  a little research to share with you guys.

Basiclly Pyracosmic menawarkan produk yang menggabung teknologi getaran daya piramid.Kandungan bahan-bahan di produk-produk nya kebanyakkannya dari bahan semula jadi. Pencetus idea rangkaian produk Pyracosmic adalah Dr. Ahmad Lothfi Ibrahim yang merupakan Ahli Pengamal Berdaftar dengan
Pertubuhan Perubatan Holistik Bersepadu Malaysia dan Pengamal Perubatan Tradisional & Komplementari Kementerasian Kesihatan Malaysia. Beliau juga mempunyai PhD – Complementary Medicine Camden University, USA. So, dont worry too much ok.

Kita citer tentang hadiah yang ditawarkan utk GA ni lah ye.  Supaya korang teruja untuk joint sama.

Pyra Lightening Milk Cleanser ini juga mengandungi Getaran Piramid yang istimewa. Sebab apa istimewa? Sebab ia akan merangsang molekul dan secara aktif dan memberi kesanpada kulit dan Pusat Tenaga Tubuh. Getaran ini mengandungi maklumat yang diperlukan oleh sel untuk mereka memperbaharui, membiak dan berlindung. Senang citer sel kulit lama kita yang dah lama dan mati tu boleh digantikan dengan sel kulit baru. Hasilnya muka yang kusam akan kembali berseri. Hohoho really need this, sbb kulit muka ku, semakin hari semakin kusam. On top of it, ada ada formulasi pemutih yang lembut.

Getting excited ha? Apa lagi jom pergi ke GIVEAWAY - FEEL THE COSMIC untuk maklumat lanjut. Jangan lupa joint ye. Sambil-sambil tu, selak2 lah entry Cikgu Isza. Sebab dia rajin update blog dan penuh dengan kisah2 menarik.


psstt...ppsstt...entry ini ditulis dengan iringan background music dari website Pyracosmic.

    No comments:

     

    talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino