Mahu Color Apa Ye?

Salam di hari Khamis buat semua. Di tempat ku ini, setiap pagi pun hujan. Bestnyer kalo dapat tarik selimut sambung tido lagi. Tempat korang hujan tak ye?

Skrang ni aku di dalam fasa untuk menukar layout blog ni. Dah boring dah pakai color hitam. Mahu bertukar ke color yang cerah sket. Supaya ceria sket bila korang datang melawat ke sini. Tapi biasalah bila tgk 'menu' layout di internet, mula lah aku jadi rambang mata. Pastu color dah berkenan, design tepi serabut lah plak. Layout semua dah cun, kemas tersusun color plak tak berkenan di hati. Haiiisshh antara dilema HIDUP SEORANG BLOGGER.


Mahu Color Apa Ye?
Rambang mataku melihat color ni
So aku decide untuk pilih color apa yang aku nak dulu, supaya proses pemilihan jauh lebih senang. Maka dgn ini, aku memerlukan idea bernas dari rakan-rakan blogger yang bijaksana di luar sana lah. Rasa-rasanya color ape ye yang best utk aku gantikan cat di rumah ku ini. Yang sesuai dengan citer-citer aku yang slalu merapu di sini dan skop penulisan meliputi segala aspek yang aku suka. Hehehe. Dalam fikiran aku skrang ada 3 color yang berkenan di hati iaitu, light pink (harus muntah color kaum Adam yang masuk ni), yellow or peach. What do you think? Aku just tak mo color putih dan hitam jer. Sebab temanya ceria. Tolong yea bagi idea korang yang hebat-hebat tu?

psstt...psstt...kalo boleh biarlah color tu sesuai utk pelbagai peringkat usia, jantina dan bangsa. Barulah worrlldd...kehkehkeh


picture credit to vi.sualize.us

8 comments:

eMMe said...

nak me pilihkan ke Noreed...me suke color yg ceria, like kuning, oren, coklat, yg seanteronye la....mcm blog me..hehehe...selamat tukar color yg noreed...

khairolghani said...

biru air laut..hehe..buat la poll,boleh orang lain vote..

ozzy said...

salam..

Pastikan color yang ceria..dan matching dgn tema blog.

Lina Rahim said...

kaler apa2 pun boleh Noreed..ikut suka la..ni blog Noreed,sukati la nak hias camana pun..

noreed said...

to emme: warna sama nnt org confuse plak, ni blog emme ke blog noreed. hehehe. tp dalam otak mmg tgh pikir nak color kuning.

noreed said...

to khairolghani: err mcm mn mau buat itu poll? sy tak tau. buat lah tutoril, mesti sy org pertama yg terjah. hehehe

noreed said...

to ozzy:walaikumsallam saudara ozzy. yup, itulah objektif utk layout baru sy. tq singgah cni ye.

noreed said...

to lina: thank you, lina. tp tu lah bila tgk byk option kat internet, jadi rambang mata plak.

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino