Interview Tergempar By Emme

Hallloo....hallooo...slamat berkunjung  di blogku lagi. Sessi menjawab tag lagi. Sape yang tag? My lovely friend, Emme. Terima kasih Emme kerana mengingati diri ku.

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
Myfamily: Ibu, Ayah n my sis

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Facial Cleanser - Olay. Hehehe baru beli last week

3. Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
Tak tau lah. Pasangan pun tak ada.  (soalan ini tiba-tiba buat aku sedih. Huhuhu)

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Tidak (soalan 5-6 terpaksa skip ye)

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
-

6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
-

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
Magazines Cosmopolitan rasanya. Lama dah tak membeli bhn bacaan, hampeh btull aku ni

8. Apakah nama penuh korang?
Kena bgtau ke, panggil Noreed jer ok

9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
Dua-dua pun same mesra. Coz, level majuk, manja, ngada2, buchuk2, cyg2 at the same level

10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Hmmm...ntah tak ada sesape pun. Sbb sy pemalu. Ahaks..pembohongan besar di situ

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Tidak. Majoriti guna mesin basuh. Kecuali tudung, bj yg turun color, bj yg fragile sesgt, dan ehem-ehem....

12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
New Zealand - Org kata view kat sana best

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Flying kiss jerlah. Alam maya mn leh buat semua tu. Hehehe 

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag.
Lina ~ my dear friend yg sentiasa memberi ku sokongan. Harap berjumpa 1 hari nnt
Aniza ~ pertama kali beliau berkunjung di blogku, telah memberi teguran ikhlas dan kata-kata semangat. Thanks dear
Ladfea Amir ~ blogger yg tak kedekut ilmu

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup.
Kereta
Hp
My lappy
My wallet (walau duit tak byk di dlmnya, kalo hilang pening den)
errr tu jer lah, tak cukup satu..)

16. Lagu yang paling suka dan selalu dengar
Doa Buat Kekasih - Ramli Sarip n Khatijah Ibrahim (suka, tp jrg dengar)

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
3 February (thn? rujuk n3 sebelum ni). Melalak bersama  kawan-kawan @Red Box

7 comments:

Aniza said...

hye...noreed..
saya kena tag lagi..okey, saya luangkan masa menjawab ye. terima kasih. ^_~

eMMe said...

er...Noreed, yg no 14 benda tentang org yg tag tu...citer pasal me la dear..tapi takpelaa..citer pasal org yg noreed nak tag pun boleh, soalan confuse, heeee...thx for da entry...have a great day...

AngahSayang2314 said...

hehehe kena tag ye...

bagus kerana sempurna gak kan???

Lina Rahim said...

thanks dear..nanti i buat tag ni k..banyak soalan tricky la..segan..

noreed said...

to aniza:same2. hehehe org glamout mmg slalu kena tag :). tak pe take ur time

to lina: welcome.soalan tricky, lina jwb lah blk dgn trick gak. hehehe

noreed said...

to emme: ya ammppunn. sy slh baca soalan lah cikgu. sorry2. sy jwb kat sini lah yea

1.kat header blog dia ade gambar kawen dia. so jgn cuba nak ngorat2 ye dah berpunya dah cik adik manis ni
2.seorang blogger yg sgt rajin bw, sertai contest, n beri tag. sbb tu dia ade ramai visitor
3.seorang rakan yg sungguh supportive. always visit me we a warm comment

noreed said...

to angah: wajib sempurnakan, walaupun lbt

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino