A Big Thank You For RedMummy

Salam di pagi Jumaat buat semua.

A Big Thank You For RedMummy
Cun tak eyeshadow baru ku?!?"



Cantik tak mata aku? Kehkehkeh....Ini kerja orang tidak expert bila 'menconteng' muka ye puan-puan dan tuan-tuan sekalian. Tau tak mana aku dapat eyeshadow glamour ni? Inilah hasil kemenangan contest yang aku sertai di blog RedMummy. Ala contest Contest Meletup Top-top, yang RedMummy minta kita review tentang blog dia tu. Aku nyer review tak lah sehebat mana dibandingkan dengan review orang lain yang memang zass meletop sesuai dengan label contest tu.
  • Thank you pertama untuk Kak Red sebab telah review entry dari blog ku yang kerdil ni.
Sebenarnya, pada permulaan contest itu disiarkan Kak Red menawarkan hadiah perfume Hugo Boss, tetapi bila keputusan contest tu diumumkan hadiah telah berkembang biak. Wah, best-best. So dapat lah peluang blogku menyelitkan diri dapat hadiah consolidation prize. Itu sudah cukup make me so happy. Alhamdulillah
  • Thank you kedua untuk Kak Red sebab telah memilih entryku yg selamba, sampaikan citer maid dan kucingnya pun aku review.

Setelah keputusan diumumkan dengan pantas aku pun email KakRed about my detail. Tapi pelik kenapa tak berbalas. Selalunya sepantas kilat jer Kak Red repply. Aku memberanikan diri untuk email dia, tanya kut-kutlah  dia tak terima emel aku. Kak Red minta aku emelkan lagi skali segala detail aku skali lagi. Rupa-rupanya emel Kak Red sebelum ni termasuk kat kotak spam aku. Tak terpikir plak nak check sebelum tu. Ayoyoyoy.....malu aku.
  • Thank you ketiga untuk Kak Red sebab telah melayan emel aku tu, dan tak siarkan di blog RedMummy.
  • Sorry Kak Red sebab aku tak terpikir plak nak check kotak spam sebelum tu.

Setelah pertemuan diatur melalui emel aku pun berjumpa dengan Kak Red semalam di KLCC. Jangan jeles aku dah jumpa Kak red secara personal. Comel jer Kak Red berbaju turqoise semalam. Tetapi aku terlewat sket semalam. Sorry banyak2 ye Kak Red. Al-maklumlah after opis hour from Shah Alam to KL semua orang pun berpusu-pusu balik kerja. Sian Kak Red tunggu aku. Janji kul 7, kul 7 tepat Kak Red call tanya aku di mana. "Jap ye Kak Red sy baru pas parking dan berada betul2 di deapn masjid KLCC tgh marathon utk ke CIMB bank seperti yang dijanjikan."
  • Thank you keempat untuk Kak Red sebab telah menunggu kedatanganku semalam
  • Sorry sangat-sangat Kak Red, sebab terlewat.

A Big Thank You For RedMummy
Hadiah Eyeshadow, dr Red Mummy!

Sebenarnya nak berposing dengan Kak Red semalam. Tapi dah tergamam. Gulp! Rasa bersalah pun ada sebab terlewat. Sebelum tu niat nak ajak makan dinner sama lah, nak ajak posing lah. Tapi tak terkata dah. Hehehe. Lagipun menurut Kak Red nak masuk opis semula. After bagi hadiah, trus Kak Red berlari ke opis semula. Kena sambung kerja. Huhuhu,  working late ye kak. Nice meeting you Kak Red
  • Thank you kelima untuk Kak Red sebab telah menghadiahkan eyeshadow glamour lagi cun ni kepada diriku.
Bangun pagi, bersemangat gi kerja hari ni sebab ade makeup baru. Hehehe. Lagi skali thank you Kak Red...semoga Kak Red trus suksess di dalam dunia blogging



psstt...pssstt....semalam kita berdua pakai baju color sama lah Kak Red, turqoise ;-)

7 comments:

PutraRocker said...

perghh..tahniah bro...o_O

Lina Rahim said...

bestnye.....! eyeshadow tu..

eMMe said...

haaa...nape tak cuti je...takde la lambat janji dgn kak red, laa..nape tak amik gambar dgn kak red..., pasni leh la pakai eyeshadow kak red bagi tuu....mesti meletop~

noreed said...

to putrarocker: thank u. errr, sbnr nyer tuan blog ni "sis" :)

noreed said...

to linarahim: hehehe jom kita conteng2 muka, lina

to emme:huhuhu, kalo lah bleh cuti, mmg ku cuti. tetapi tidak boleh...

Ladfe Amir said...

Noreed:

mintak cuti ajelah bila nak ambik hadiah. bkn sll pun dapat peluang mcmni kan.

eh bkn redmummy tu dulu suri rmh ke?

noreed said...

ha? suri rumah? err sepanjang sy baca blog dia setahu sy dia bekerja. cuti dah tak ada lah bro. sudah simpan utk holiday nnt.

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino