Maaf...Saya Terlewat

Hi dan salam penuh kecerian buat semua pembaca blogku.

Wah banyak nyer surat cinta aku dapat hari ini. Best! Best! Hehehe jangan salah anggap ye. Surat cinta yang aku maksudkan adalah komen-komen dari rakan-rakan blogger baru. Ramainya sudi melawat ke sini. Terima kasih banyak....muauuaahhhh, flying kiss from me.

Tiba-tiba aku ada ramai kawan sebab, aku joint JOM BERKENALAN: BUAT BLOGGER BARU di blog Ben Ashaari. Thank you Ben, membuka ruangan ini buat para newbie. Terima kasih tak terhingga juga yang sudi membuat lawatan terjahan di blog ku ini.


Tetapi aku sangat busy 2 hari ni. Komen kalian hanya boleh ku baca dan balas setelah habis waktu pejabat. Lawatan susulan kalian juga aku cuba sedaya upaya untuk ku langsaikan semasa sessi lawatan kunjungan balas ku itu. Sibuk menguruskan kerja-kerja yang akan kutinggalkan untuk lebih kurang 2 minggu, sibuk di rumah mengemas segala barang keperluan untuk ku bawa bersama di percutian yang bakal tiba nanti. Jangan bimbang wahai rakan-rakan yang baik hati sudi menjengah ke sini, aku pasti membuat lawatan kembali dan link JOM SINGGAH 1-6 pasti ku terjah juga. Cuma nya mungkin agak lambat sedikit. Biar lambat asalkan selamat, kerana kalo boleh aku bukan sahaja mahu membuat kunjungan balas, aku mahu hubungan ini berkekalan makanya aku mahu membaca lebih dari 1 entry kalian. Menconteng di dinding komen entry kawan-kawan setelah ku baca sehingga noktah terakhir entry itu.

Boleh ye bersabar sekejap? Maaf kan diriku yang sedang dalam marathon mengejar masa ini ye? Cuba sedaya upaya terkial-kial menyesuaikan diri menjalani HIDUP SEORANG BLOGGER

8 comments:

eiela said...

dahulukan apa yang penting dulu. blog lain kira.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

salam..akak ada tag kamu GA nanti join ye...
http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

Cikgu Fonik said...

Salam

ku pun begitu jua

in the meeting

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

salam..
noreed akak ada tag kamu utk join GA
http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

gadisBunga™ said...

takpe2. take your time. ;D

noreed said...

to eiela:ye betul2. tp tak mahu biarkan blog berhabuk jugak.

to ladyzul:terima kasih banyak, kak. kedua-dua tag itu saya simpan dulu sekejap ye. nnt dah lapang sket akan ku buat.

noreed said...

to gentlemanfrog: sama-sama kita 'curi' masa ye..

to gadis bunga: thank u for ur continue support. muaahh...

noreed said...

to ladyzul:eh baru prasan tag yg sama lah..hehehe. sungguh suruh sy jwb ni... sorry ye kena sabar sket sy jwb jugak nnt tp lbt sket

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino