my Pinky Stuff

Salam buat pembaca blogku






Gambar di atas diambil semalam petang di opis. Semasa aku sangat mengantuk mengadap kerja-kerja yang melambak perlu disiapkan sebelum aku bercuti panjang nanti. Mata aku waktu dah macam dah kena gam nak terkatup. Walaupun masa tu aku dah pasang lagu dengan kuatnya untuk menyegarkan diriku yang mamai waktu tu. So aku gi jap pantry to take some water to double refresh myself.



Bila balik semula kat cubicle aku, aku prasan most of my things waktu tu colour pink. Hahahaha. Jom aku citer sket sejarah barang-barang pink di atas meja tu ye.
  • pink tumbler - hadiah dari kawanku Zirr
  • pink headphone - berharga RM18, baru jer beli minggu lepas kat IT world, menggantikan headphone lama yang dah terkoyak. Best lah sound dia, tak dengar langsung sore jiran ku yang suka berborak merapu dengan sore yang kuat giler
  • pink coaster with chicken face - beli kat Daiso,  The Curve. Sangat suka pergi Daiso, kedai Jepun dengan barang semuanya RM5. Kalo pergi sini mesti tak sah kalo tak bawak kluar barang.
  • pink pen - always use this pen to mark my to do list
Well nak buat macam mana pink memang my favourite colour. So kalo beli barang memang bias ke warna pink jer. Kawan-kawan aku plak memang dah tau yang aku suka color pink, so any gift they give me memang ada ciri-ciri pink. Maka itulah serba sedikit history about my pinky stuff. Jangan ada yang muntah pink ye...hehehe

psstt...psstt...what is your favourite colour?

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Wah..ada genglahh.


kRina suka ke 100Yen.Macam-macam hangkut !

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Suka kaler apa ek...

mostly baju BIRU dan PINK JUGAK !

template baru pun PINK !

hehehe..

Didz said...

Ooo..tu pasal blog ni ada kaler pink..minat rupanye..

noreed said...

to azrinaz: ha`a perasan gak smlm BW kat sana prasan rumah dah cat pinky2.

to didzy:hehehe, prasan ek. tu pun dah pilih seminimum mungkin unsur pink colour

cikpia said...

i go for BLUE!!!!!!!!!!!

noreed said...

to sofia: mcm my sis suka biru.

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino