Giveaway From MyBotangShoppe

1 September 2010 - Salam di bulan September buat semua. Semoga semua pembaca ku sihat sejahtera hendaknya. Kepada yang tidak sihat sila makan ubat dan rehat secukupnya ye. Terima kasih kuucapkan kerana singgah menjenguk di sini.

Aku membuka entry di hari pertama bulan September ini dengan mencuba nasib untuk contest Giveaway dari blogger Malaysia bernama Puan Sue yang berada nun di negara matahari terbit...Kyoto, Japan. Blognya yang bernama MyBotangShoppe dipenuhi dengan hasil kreatif jahitan beliau. Comel-comel semuanya. Haisshh kenapalah aku tak dikurniakan bakat menjahit macam Sue ni.

Untuk contest Giveaway ini Puan Sue akan menghadiahkan 5 puchi-pouch yang pelbagai corak. Tak tau apa itu puchi-pouch? Meh tengok gambar di bawah ni,

Comel tak? Kiranya macam pouch lah. Kalo atok aku mesti panggil 'kantong' tak pun beg kepit. Hehehe.
Nampak kecikkan tapi, menurut Puan Sue, puchi-pouch ini boleh memuatkan :
  • 2 compact powder 
  • 2 lipstick shades
  • 3 eyeliners
  • mascara
  • blusher and brush
  • sanitary pad and a couple of panty liners..
Macam pocket doraemon plak. Elok lah tu ade design dari material bercorak cartoon Doraemon.Opps! yang itu tak termasuk dalam hadiah 5 puchi-pouch yang akan diberikan yea. Nak tau puchi pouch yang mana akan dihadiahkan kepada yang bertuah? Sila scroll ke bawah


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

layarilah Mybotangshoppe

Jika tak mahu joint giveway ini pun, jemputlah ke Mybotangshoppe kerana disana ada menjual beberapa hasil tangan seperti patchwork dan juga meterial with unique desing. Di samping ada juga menjual buku-buku patchwork dari Jepun. Kalau masih tidak berpuas hati di situ,terdapat lagi satu link yang menunjukkan lagi banyak hasil tangan Puan Sue, iaitu mybotang.

psstt..pssttt..tapikan antara banyak-banyak design aku suka yang ini, so sexy.....hehehe

2 comments:

MyBotanG said...

Thank you for the review of both my blog and shoppe.. arigatou!! much appreciated

noreed said...

you are most welcome. slalu-slalulah singgah di sini :)

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino