I Love Giveaway - My biqque.blogspot.com Favourite Post!

Salam di malam hari. Hujan gerimis kat luar tak berhenti-henti kat luar sana. Sejuk aku dibuatnya. Entry kali ni kita joint contest plak ok. Contest best dari  blog kenalan baru ku, biqque.  Di jemput khas oleh pemilik blog sendiri. Rasa terharu dan harus lah aku joint kan. Jom ramai-ramai kita join contest ni.


Apa syarat-syarat untuk masuk contest best ni:-

1. Buat satu post dengan tajuk dan logo giveaway, dan link balik ke post ni.
    ~*~*~*~*DONE*~*~*~*~

2. Bagitau saya, mana SATU post biqque.blogspot.com yang korang suka dgn linknyer skali.
    ~*~*~*~*Kites and Crocs - Johor Part 2 under kategori (Malaysia-Johor)*~*~*~*~

3. Bagitau saya, kenapa korang suka post tu.
    ~*~*~*~*To be honest, pada mulanya buat pilihan posting tu sebab saya orang Johor.  Ingat sekadar nak tumpang baca jer. Sekali macam menarik. Kenapa menarik sebab saya orang Johor pun tak tau ada Muzium Layang-layang tu. Dan jadi acara tahunan plak tu untuk pertandingan layang-layang sedunia lagi. Caya lah. Next time turun Johor, memang wajib pergi sini. Thank you so much for the info *~*~*~*~


4. (Sukati tapi satu bonus...) Jadilah pengikut tegar saya.
    ~*~*~*~*DONE*~*~*~*~

5. Tinggalkan komen korang kat sini, bersama dengan link post korang tu.
     ~*~*~*~*DONE*~*~*~*~

No comments:

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino