Yeaahh....got my Tommy Girl

02 August 2010 – Last weekend I met my old good friend. Susah sket nak jumpa pakcik ni, sbb dia tak duduk di bumi Msia. Dia menetap nun di negara Pak Arab, at Riyadh city. Ni balik pun kejap jer. Menguruskan urusan2 yang macam-macam ada katanya.

Met him around 3 o`clock kat Starbuck section 9. (Eh mase 1st time dulu jumpa dia pun I think kat Starbuck gak.) Actually aku macam dah keletihan petang tu. Pagi tu dah gi Klang, then gi warehouse sale. Rase nak zzzz atas katil jer petang tu. Tapi dia ni kalo balik sini, busy memanjang. So dah dia ajak aku jumpa hari ni, better aku merajinkan jumpa dia. Kalo tak, tak dapatlah perfume yang kupesan nnt.

He not really pro with the road are my town. So dia memfollow jer blakang keta aku. Suddenly I have an idea nak perdajal parking jauh. Aku parking kat area bank-bank tu suruh dia jalan. Seperti yang aku jangkakan, soalan pertama kluar dari mulut dia, “Nak gi minum kat mana ni you???”. Sambil muka berkerut seribu. Hahahaha.

Lame gak lah kita orang melepak kat situ. Sempatlah tengok ada Pak Arab kat sebelah kita orang ni gigih nak amik gambar sambil berposing macho. Nak tempek kat fb gamak nyer. Macam-macam lah borak, dari perkara yang logic sampai lah tak masuk akal. Dia ni kalo bagi topic merapu memang juara bertahan.


And most important thing I got my Tommy Girl perfume. Trus semangat nak gi kerja hr Isnin ni. He also give me ole-ole macam manisan dari Saudi. So cute. Aku cakap bagus ni, untuk buat wedding gift. Siap pikir nak buat packaging macam mana semua. Dia suruh aku emel kat company tu bagi cadangan. Hahaha.


Around 6p.m  kita orang pun beredar. But before balik, dia bagi task untuk jual kan perfume dia. “Ok lah-oklah…kalo tak laku jgn marah I tau.” Dia kata ada kedai maya, yang pamerkan perfume dia tu. Ceh, tak bgtau aku pun. Nanti aku dapat link blog dia tu, akan ku link kan di bloglist yea. So jemputlah datang.

Mase kita orang nak balik tu hujan lah plak. Dah lah niat nak perdajal dia parking jauh, tengok-tengok aku terkena plak. Huh pakcik ni kato dia ade kuasa angin bawak hujan. Iyolah pokcik…Any way thank you so much for the cute souvenir (smp aku sayang nak makan) and beli kan pesanan my perfume.


p/s: Sometimes he will read my blog, jgn marah yea I mengumpat you kat cni. Tak pe blog I tak glamour pun. Peace no war…

No comments:

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino