Kita Layan Lagu Dulu: My 1st Entry Post with Mp3






Click the red button to enjoy the song

27 August 2010 - Salam hari Khamis buat semua...

Beberapa hari lepas berblogwalking di blog Neo. Ada pasang lagu lah entry dia kali ni. Gatal tangan gi tanya dia macam mana nak buat macam tu, so dia pun bagi link ke blog chokilala. Ada tutuorial lengkap tentang memasang lagu dalam entry blog. Thanks bro neo for the link. And thank you jugak pada penulis blog chokilala for sharing the tutorial.

Tetapi aku tidak success di sini, aku mengalami masalah dari segi untuk mencari link untuk source lagu dalam format Mp3. So kena menjelajah lagi mencari tutorial, yang bleh menyelesaikan masalah ku ini. Berblogwalking ke blog Calipso, ade tutorial membuat Playlist Lagu Mp3 . Di tutorial ini ada disediakan sekali macam mana kita nak buat source lagu so that we can call it in the playlist nanti. Senang citer ada link untuk membuat Google Sites. Akhirnya berjaya jugak aku akhirnya. Punyalah khusyuk nak buat benda ni, sampai terlewat berbuka puasa lah tadi. Sangat berterima kasih kepada Calipso.

Mari kita layankan lagu Bunga Cinta Lestari bertajuk "Karena Ku Cinta Kau". Lagu ceria-ceria untuk membangkitkan mood anda semua. Ku sertakan lirik untuk sesapa yang nak berkaraoke. Kalo anda di opis, agak-agak ye bila time nada tinggi tu, takut bos anda nak joint skali plak. Haisshhh haru-biru nanti.

Let`s enjoy this sweet song together. Besok kena memerah otak, untuk masuk satu lagi contest yang dianjurkan oleh Mr Unwanted iaitu, Oh! Best. Minggu ni memang minggu contest lah...






psstt..psstt...lagu ini tiada kena mengena antara yang hidup, mati, koma mahupun yang blum dilahirkan di dunia yang fana ini :) 



pict credit to: We Heart It and edited by me
song credit to: 4shared , mixpod.com
Lyrics credit to: 1liriklagu

No comments:

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino