Kena Tinggal

Halllooo semua. Mentari bersinar terang benderang di pagi Rabu ni. Tempat korang mendung ke cerah hari ini?

Hari ini family aku tiba-tiba buat plan nak pergi Melaka. Jalan-jalan makan angin. Saja pergi hari ini tinggalkan aku. Dah lah ayah aku bagitau bila aku dah kat opis bagitau dia orang semua nak gi Melaka hari ni. Mak aku bagi alasan sebab malam ni aku nak sleep over rumah my friend, so dia orang pun gi tido Melaka malam ni. Jahat! Tinggalkan aku.

Tak pe malam ni nak gi ngedet jumpa ahli sihir. Mahu makan meatball dekat IKEA. Nada-nada dengki. Kehkehkeh. Macam lah aku tak pernah gi Melaka tu, tapi dengki sebab tak dapat ikut.Huuuwwaaa...

Antara ayat-ayat dengki aku:
"Camera ada kat kakak, so korang tak leh amik gambar cun"

"Ayah, tak tau kedai kat Umbai tu yang mana sedap"

"Bawak Rooney(rabbit adik aku) skali, tak mo jaga dia. "

16 comments:

eMMe said...

hahahaa..Noreed, kesian dia kene tinggal....alaa..len kali leh gi Melaka lagi...gi IKEA pun best pe...hehehe...

Didz said...

Kesiannye... nanti noreed pergi weekend dgn kawan2 plak..hehe
i've been to Melaka once je.

gadisBunga™ said...

gi ikea? bile? malam ni?

kalau ada org terjah jgn buat2 lari ye...lalalala~

noreed said...

to emme: best, best memang sgt best pergi ikea. ayat utk sedapkan hati ni...

noreed said...

to didzy: oh didzy pernah ke melaka ke? bila tu? next time turun msia, roger2 sy ok

noreed said...

to gb:mahu serbu?mintak autograph ke?kehkehkeh...

FazMelati said...

heheee alasan dengki tu menarik! takmau gitau kedai makan yang sedap kat umbai tu =)) heheee

MasZuber said...

ngeh ngeh ngeh

x best kan kena tinggal?

tp takpe bole chill ngan member baik di ikea nanti sehingga larut malam. i bet no curfew for tonite?

hehee

Lina Rahim said...

saya penah duduk melaka setahun setengah..takpe, tak rugi pun kena tinggal.. hehe..

norh said...

kalau tutun KL, wajib gi IKEA..he he

Cikgu Fonik said...

salam,

takpelah noreed nnt g ngan sye (o_-)

WHAT'S ROCK

noreed said...

to melati: tp hari bila meraka sms tny tpt tu bgtau gak.huhuhu

noreed said...

to mas: tgk movie smlm, movie itu sgt mendebarkan, buat kan saya penat n mahu pulang cari katil.so tak de maknanya walaupun smlm no curfew.

noreed said...

to lina: tak rugi kan, btull2x.hehehe ayat menyedapkan hati ni

noreed said...

to norh: wajib membeli jugak tak? ;p

noreed said...

to frogie:if pegi dgn mr frogie,kenalah belanja sy mkn seafood kat umbai ek? eng...eng...eng...

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino