My 1st Futsal Game

Yeah...we had burn our calories

27 May 2010 - Tonight play futsal with my cuzzy and opis mate dia. This is the first time aku main futsal. Hehehe, berdebar-debar plak. Game start kul 8 malam at Sport 7, Jln Genting Klang . Meeting habis lambat plak hari ni, kul 6 baru habis. Sabar jer lah. Actually aku bukan tau pun nak gi tpt tu. Berharap kan 'Pn Gamin' ni jer...Hehehe navigator kat hp adik aku. Kebetulan my sis pun tgh cuti, dia pun joint skali. Sampai kat Sport 7 kul 8 tepat.

Kita orang tunggu sampai kul 8.15 baru masuk court tu. Sebab ramai lagi tak dtg. Sessi warm-up telah dilakukan dengan begitu pantas skali oleh kawan Nadiah (dah tak sabar nak main sebenar nyer tu)

Ni lah coach warm-up kita pada hari ini

Aku dah lah tak pernah main, kena main position stricker plak...aduhai. Opis mate Nadiah main dengan sepenuh hati ni. Terror gak dia org main. Jiji, Nadiah and I, are in the same team. Adik aku kat team lawan. Bersungguh-sungguh budak-budak ni main. Setengah jam pertama jer aku dah pancit dah...hehehe dah lame tak exercise since poco-poco tak ade. Habis air adik aku, aku blasah. Tapi terror gak jadi adikku ni jadi keeper. Menunjukkan bakat terpendam.

Our stricker yang telah membawa kemenangan to our team :)

At end the our team menang. Kalo tak menang saje jer lah kan, dah Nadiah tu siap pakai kasut baru tu utk game ni...Huh sangat penat malam ni tapi enjoy :)

Alamak Nade my snap tak nampak kasut baru u lah...Soorryyy

Posing tetap posing walaupun penat bermain

p/s: posting Chiang Mai postponed jap ye...

No comments:

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino