outing with my cuzzy

9 may 2009 - today kluar dgn my cousin. went to mid valley. sgt best. tgk movie citer 'Diary of Wimpy Kid'. klakar lah citer ni. citer ttg budak yg try nak sesuaikan diri bila masuk sekolah menengah. he really want to be famous and nak masuk dlm year book. akhir nyer tercapai gak lah cita-cita dia...even tak lah seindah seperti yg dibayangkan.
then after tgk movie, it time to play game.hehehhe this the best way to release tension.slalu nyer i will play game gendang. but today i play new game 'tembak-tembak'.(tak tau lah nama 'scientific' dia ape..heheheh). khayal btull main game kat situ, dekat rm 20 lebih lah habis.mn tak nyer smp berpeluh-peluh lah main.hehehe, budget macam terror lah konon.padahal, hampeh. but puas hati dpt release tension. my dear cousin ni really know how to cheer me up.
dah penat main game we went to the garden....saja cuci-cuci mata. huh dah lame gila tak gi mid valley ni, dr mase garden ni tgh construction smp lah skrang, br gi. punyer lah dah berkurun tak pegi. hmm lebih kurang macam pavilion jer...mase tgh jln2 tu jumpa satu kedai cake yg sgt lah comel nyer..."Delectable". mula-mula macam nak tgk jer. then disebabkan staff dia sgt lah friendly and barang2 kat ctu sgt lah comel....then terbeli lah cookies....Cookies present for my mum sempena "Mother`s Day".










hmmm sangat enjoy hari ini. thank you my dear cousin for cheer me up. all my tensen, my sedih mood, nearly cure 95.99%....

No comments:

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino