Yeeahh!!! Hadiah Detox Food Sudah Sampai

Hi/salam buat semua pengunjung blogku.

Ingat tak aku pernah ajak korang semua untuk joint GiveAways Detox Food yang dianjurkan oleh saudara HazmanFadzil. Siapa yang berjaya buat entry di dalam 50 pertama akan mendapat hadiah Detox Food. Best kan? Just buat entry. Tak perlu slogan or pantun bagai.



Semasa aku joint contest ni pun dah ala-ala di hujung tanduk jer. Dah ramai contestant yang joint. Tapi nak try gak, mana tau sempat tersenarai dalam 50 orang tu. Alhamdulillah tersenarai. Malam semalam bila balik dari kerja, terima surat bersambung coklat. Ha`a ni mest hadiah Detox Food tu. Bukak-bukak btull. Hooyeeaahh!!! Sangat gembira. Tak sia-sia aku kelam kabut buat entry tu di dalam keadaan mata yang separuh terpenjam menahan ngantuk.

Tu hari kata macam nak bagi kat ibu jer kalo dapat GA ni. Tapi disebabkan ibu dah beli sekotak detox food kat farmasi tempoh hari, so aku macam nak cuba di atas diri ku sendiri. Ye lah asik makan McD ajer. Lunch hour, malas nak pikir drive through McD.  Kalo hitam legam tu maksudnya banyak lah toksid nyer.

Entry ini kali ini melabuhkan tirai dengan ucapan ribuan terima kasih di atas hadiah from GiveAways Detox Food. Terima kasih daun keladi, Kalo ada GA/Contest jangan lupakan diriku ini. Dan kepada yang berjaya di dalam GA ini tahniah kuucapakan dan selamat menyahtoksinkan diri masing-masing.

2 comments:

Lina Rahim said...

ha..inila yang best kalau GA based on kerajinan dan creativity kita, bukan based on luck..at least, apa yang kita buat berbaloi dengan apa yang kita dapat..tahniah..ada jual ke kat farmasi detox tu? ingatkan jual kat online je..

noreed said...

ada jual kat famasi lina.brand yg terkenal 'kinohimitsu' tp mahal sket yg tu. yg my mum pakai tu local brand tak igt brand apa.murah sket lah. kat stall jamu pun kdg2 ada.

 

talkIsaid Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino